Deceit Episode 3
S1, A3: Undercoveragente ‘Lizzie’ ontmoet verdachte Colin Stagg in het echt en probeert zijn vertrouwen te winnen. Maar met het verstrijken van de weken begint de druk op haar schouders zijn tol te eisen.