Interrogation Cam Episode 3
S1, A3: Een verdachte legt een ijzingwekkende bekentenis af over een reeks gruwelijke misdaden; een dodelijke fout van een politicus komt aan het licht in de verhoorkamer; een verdachte probeert het pistool van een agent te grijpen; en meer.