S1, A3: Myrna’s stichting, het Bristol Justice Collective, lijkt haar af te wijzen en ze vraagt zich af wat ze moet doen met haar leven. Christians vijanden beginnen aan een kat-en-muisspel en er wordt een besluit genomen over de mysterieuze zak geld.