S1, A3: Een verontrustend bericht grijpt Sonia erg aan. Safir legt uit dat het mogelijk verband houdt met wat zich in Radi schuilhoudt. Iets kwaadaardigs is uit de catacomben van Fuensanta tevoorschijn gekomen en het moet gestopt worden. Daarvoor hebben ze hulp nodig van iemand met een vaste geloofsovertuiging, Sonia denkt dat vader Ángel de aangewezen persoon is, de christelijke priester uit Río Blanco.