S1, A4: Amanda gebruikt het ongeluk voor haar eigen gewin, terwijl Vicky voor César moet verbergen wat er gebeurd is. Paty staat op het punt haar wet erdoor te krijgen, maar hiervoor zal ze samen moeten werken met Amanda, die ze veracht. Net als het beter gaat voor Amanda, beginnen de mensen waar ze om geeft steeds verder uit elkaar te drijven.