Interrogation Cam Episode 4
S1, A4: Een moordenaar weigert mee te werken, hoeveel vragen hij ook krijgt; een no—nonsense rechercheur wil antwoorden en krijgt die ook; een verhoorkamer kan een vastberaden verdachte die wil ontsnappen niet tegenhouden; en nog veel meer.