Doctor Lawyer Episode 4
S1, A4: Kitae, een gezonde jongeman, komt plotseling te overlijden en Yihan vindt de dood van zijn vriend verdacht. Seokyeong is geschokt dat hij Yihan als advocaat ziet. Ondertussen bezoekt Jayden het huis van Gu Jingi en hij wordt verliefd op de verloofde van Hyunseong.