S1, A5: Nadat hij een voorraadhelikopter heeft neergeschoten, beseft eerste sergeant Jung Tae-hwa dat overleven onmogelijk is op hun basis. Hij wil zijn peloton leiden in een ontsnapping uit A Tower, dat vol zombies zit.Ondertussen bereikt Young-joo's groep eindelijk het hek van A Tower, waar ze begroet worden door een horde zombies.