Doctor Lawyer Episode 5
S1, A5: Een nieuwe cliënt komt naar het advocatenkantoor van New-Hope. Soyeon, een aankomend idool, beweert dat ze het slachtoffer is van een illegale operatie nadat ze haar stem is kwijtgeraakt na een operatie in het Banseok Universitair Medisch Centrum. Eunsil, een advocaat van het Banseok Universitair Medisch Centrum, bezoekt het advocatenkantoor om de waarheid in de doofpot te stoppen.