Luck Episode 5
S1, A5: Als Pint of Plain aan zijn eerste race mag deelnemen, verricht Ace in de coulissen wat getouwtrek. Marcus vraagt zich af waarom hij zo gehecht is aan Jerry. Pint of Plain beleeft een gedenkwaardig debuut.