S1, A5: Als Annabelle Richard confronteert over z’n daden, stemt hij erin toe de aandacht van de politie van Thomas af te wenden. Ondertussen praat Thomas met Fanny die ’n duister geheim onthult, en Manon en hij ontdekken de identiteit van Vinca’s geliefde.