S1, A5: Aylín helpt haar vader Raúl een oude vriend te vinden en komt er zo achter dat ze niet de enige is in de familie met een speciale kracht. Walter probeert, samen met een nieuwe bondgenoot, achter de ware intenties van Raúl te komen. Na een gewelddadige vernedering op school overweegt Aylín haar kracht op te geven en worstelt ze met haar identiteit en de nalatenschap van haar familie.