S1, A6: Doh Bae-man gaat weer aan de slag als militaire aanklager en belooft aan Cha Woo-in dat hij haar trouwe jachthond zal zijn om wraak te nemen op Noh Hwa-young. Maar Bae-mans solo-aanpak maakt het moeilijk om elkaar te vertrouwen. Ze zetten de achtervolging in op de gedeserteerde Noh Tae-nam, maar zal hun wankele samenwerking het overleven?