90 Day Fiance: The Other Way Strikes Back! Episode 6
S1, A6: Kenny en Armando bespreken ouderschapstactieken. De relatie tussen Jenny en Sumit wordt getest in lockdown, terwijl Ariela praat over de controverse over de besnijdenis.