Luck Episode 6
S1, A6: Israel krijgt een aanbod om informant te spelen. Ondanks een aardbeving laat Escalante Mon Gateau toch racen. Rosie begaat enkele flaters die Walter mateloos ergeren. Joey heeft een bijnadoodervaring.