Great Expectations Episode 6
S1, A6: Wanneer de plannen van Pip en Jaggers mislukken, wordt Miss Havisham eindelijk geconfronteerd met haar eigen demonen. Na een openbaring binnen de familie probeert Estella zichzelf te bevrijden.