S1, A8: Dave en Katie discussiëren over het nut om door te gaan met therapie. Palek is bang zijn identiteit te verliezen na Carolyns onthulling. Nick is steeds vaker bij Jamie, maar ze kan hem niet vertellen wat hij wil horen.