The Real Housewives of Potomac Error on the High Seas
S1, A5: Karen hosts a couples' soirée aboard a yacht; Gizelle's newest suitor scores an invitation to the party; Katie finds herself in hot water; Robyn is shocked by the news that Charrisse's marriage has reached a point of no return.