S1, A5: Met 230 kilometer is dit het langste gedeelte van de hele Hayduke Trail. Money Shot verlaat Escalante met een zware rugzak gevuld met voedsel voor 8 dagen. Het gedeelte begint slecht, maar tegen het einde heeft hij geen haast om het af te maken.