S8, A16: Jones en Medavoy onderzoeken de moord op een eigenaar van een Chinees restaurant. Een advocaat van de belastingdienst beweert te zijn ontvoerd en vrijgelaten, maar Sipowicz en Sorenson twijfelen aan zijn verhaal.