Everything In Its Right Place
S4, A17: Lincoln gaat naar de andere kant om zijn krachten te bundelen met Bolivia en zijn eigen plaatsvervanger in de zoektocht naar een burgerwacht met een verrassende connectie met de gedaanteverwisselaars.