S1, A6: Een gemaskerde seriemoordenaar met de naam Muse terroriseert de straten van New York en verandert slachtoffers in groteske straatkunstwerken. Matt Murdock en burgemeester Fisk weten allebei: de stad heeft een redder nodig.