Exodus
S2, A11: Een code black bij Angels Memorial wordt nog erger als een stroomuitval in de hele stad zorgt dat het ziekenhuis zonder stroom en noodgeneratoren zit. Terwijl Campbell en Leanne kritieke patiënten naar een nabijgelegen zorgcentrum sturen, zitten Elliot en Heather vast in een lift met een vrouw die aan het bevallen is en Willis en dr. Nolan helpen een 92-jarige vrouw, die denkt dat het 1942 is.