S1, A6: Mohamed komt aan in Ohio en is overgeleverd aan Danielle's genade. Alexei ontdekt dat zijn vrienden in Israel zich tegen hem hebben gekeerd. Melanie wordt geconfronteerd met een andere verrassing over de familie van Devar.