Fallen Angels
S2, A16: De artsen werken met het Centrum voor Ziektebestrijding en -preventie om een tegengif te vinden voor een virusuitbraak. Leanne maakt een ingrijpende beslissing. Jesse ontvangt nieuwe coassistenten.