S2, A2: Henry keert terug bij Mode, maar Betty wordt afgeleid door een dilemma dankzij een verleidelijk aanbod van Wilhelmina en haar loyaliteit aan Daniel. Bradford gebruikt het geheugenverlies van Alexis in zijn voordeel. Marc haalt het maximale uit de stage van Justin, en Hilda gaat nog één keer terug in de tijd.