Bless This Mess Fase twee
S2, A2: Mike en Rio proberen hun liefdesleven nieuw leven in te blazen, nadat Beau ze onder druk zet. Intussen worstelen Constance en Rudy met hoe ze hun relatie aan Constance' zoon Brandon, gespeeld door Langston Kerman, kunnen onthullen wanneer hij vervroegd terugkeert naar Bucksnort van zijn militaire uitzending.