Mr. Pickles Father's Day Pie
S1, A2: Als de Vaderdag-taart van Mr. Goodman verdwijnt, gaan Tommy en Mr. Pickles op zoek naar de taartendief, maar ontmoeten dan onverwacht een wezen in het bos.