Who Saw the Peacock Dance in the Jungle? Father's Secret
S1, A1: Op kerstavond geniet Komugi van een gezellige maaltijd met haar vader Haruo. Later komt ze thuis en ziet ze dat haar huis in vlammen staat en Haruo dood is.