Aktris Fatih!
S1, A6: Yusufs moord wordt goed ontvangen op het bureau. Commandant Semih denkt dat deze zet hen naar de jager zal leiden. Maar er is iets mis met Fatih. Hij doet alsof hij Yasemin van verdenking wil zuiveren. Yasemin gaat naar een modeshow. Dan gebeurt iets wat ze nooit hadden verwacht. Ahmets leven is in gevaar. Na de modeshow wil Serkan Yasemin aan iemand voorstellen.