S1, A6: Flashback naar drie jaar geleden, toen de meisjes elkaar voor het eerst ontmoetten. Dingen zijn veranderd en toch hetzelfde gebleven. Herinneringen en nostalgie helpen de meisjes de balans op te maken van hun leven en bepaalde beslissingen te nemen in het heden.