S1, A4: Het stierengevecht eindigt met de verwonding van Juanlu Ortega, waardoor niemand kan slapen. David zoekt een paar vrienden op en Maestro gaat mee omdat hij even alles wil vergeten. Er volgt een vreemde feestnacht waarin de onwaarschijnlijke vriendschap tussen David en Maestro veel nauwer wordt.