Feast of St. Francis
S1, A4: Joel verwacht het ergste als Pastor Deb een ongeplande vergadering aanvraagt. Sam heeft geldproblemen, maar vindt een creatieve oplossing voor de aankomende maïsoogst. Later confronteert ze Rick.