Lage Stand Feest met de Vijand
S1, A4: Na een zenuwslopende impasse stemmen Gwanseok en Heedong ermee in om met de bemanning van professor Kim samen te werken. Het nieuwe team vertrekt en voorzitter Cheon koopt een parlementslid om.