Barbee Rehab Fight Club ontmoet G.I. Jane
S1, A5: Het is man-tegen-man-gevechten totdat er een winnaar is. Rogue Cop Ken speelt met Teresa in de strijd totdat zijn eigen volgeling en grootste fan Online Winner hem per ongeluk de oorlog verliest door Teresa te helpen hem te kietelen om ''Mattal'' te zeggen.