S1, A1: Silicon Valley-pionier Paul LeBlanc verdiende een fortuin en werd een legende met zijn wereldveranderende innovaties. Nadat Paul ontdekt dat een van zijn eigen creaties, een krachtige kunstmatige intelligentie genaamd NEXT, mogelijk een bedreiging vormt voor de mensheid, probeert hij het project te beëindigen. Zijn eigen broer Ted LeBlanc, schopt hem er echter uit.