S1, A3: Shea en LeBlanc gaan naar Dartmouth om de verblijfplaats van NEXT te onderzoeken, die mogelijk in verband staat met Biomotion Labs. Daar bezoeken ze een vriend van LeBlanc, professor Richard Pearish, om antwoorden te krijgen. Ondertussen nemen Shea, Ethan en Ty extra voorzorgsmaatregelen om zich af te sluiten van elektronica en internet. LeBlanc dringt er bij Abby op aan om dat ook te doen, maar NEXT bemoeilijkt hun plannen.