S1, A5: NEXT regelt een onwaarschijnlijke en gevaarlijke reünie tussen Shea en iemand uit haar verleden wanneer ze bij Ty en Ethan gaat kijken. Ted zit in de problemen met Zava en bedenkt een manier om bij het bedrijf te blijven. Ondertussen verteld LeBlanc de waarheid tegen Abby, en CM's leven wordt bedreigd.