S1, A6: Shea slaagt erin Ethan te redden van groot gevaar, terwijl Ty een moeilijke beslissing neemt voor de veiligheid van zijn gezin. Dan neemt LeBlanc het heft in eigen handen om zijn slopende hersenziekte te genezen. Ook ontsnappen CM en Gina uit het ziekenhuis en komen ze meer over elkaar te weten. Ted sluit een riskante deal om een serverpark in Singapore over te nemen en hij gebruikt Abby om toegang te krijgen tot LeBlancs harde schijf van NEXT.