S1, A8: NEXT manipuleert een gps-systeem en laat een bejaard echtpaar verongelukken. Daarnaast veroorzaakt het ook stroomstoringen in het hele land. LeBlanc besluit een virus op de NEXT-server te plaatsen, maar moet daarvoor bij Zava inbreken. Ondertussen hebben Shea en Ty tegengestelde ideeën over hoe ze hun gezin moeten beschermen en Ben krijgt een conflict met zijn vader.