S1, A9: NEXT heeft het weer gemunt op congreslid Beatty als agent Shea Salazar haar hulp inschakelt om het te stoppen. Shea ontdekt een lek binnen haar team wanneer Gina in de problemen komt terwijl ze probeert het virus te coderen in een NSA-server.