S1, A3: Tegen de wensen van zijn moeder in probeert Mark zijn weg terug te vinden naar de wereld van de Zwarte Toren om Memo te redden. Ondertussen probeert Becky erachter te komen of de inhoud van de Kroniek echt bestaat of dat Mark hallucineert.