S5, A11: Juliette helpt Maddie met de golf van aandacht die ze krijgt na haar optreden op de CMT Music Awards. Zach eist de hoofdopnamen van Rayna en Deacons onvoltooide album. Scarlett twijfelt of ze weer met Gunnar op tournee moet gaan.