Fish City, Kid
S11, E2: Wayde and Brett are making a tank for Hip Hop artist Tyga. In honor of his hit single Rack City Wayde and Brett set out to found a way to fill a tank with cash. Will they leave Tyga feeling like a million bucks or will they come up shortchanged?