S1, A3: De achtervolging van Bosch en Chandler op Carl Rogers komt onverwachts samen met de Russische georganiseerde misdaad. Een huiveringwekkende plaats delict in Thai Town dwingt Maddie om de grenzen van haar werk onder ogen te zien.