S1, A1: Antoni helpt Florence de oorsprong van de passie voor eten van haar familie te onderzoeken tijdens een reis langs Oxford, de kust van Yorkshire en Londen. Samen vinden ze zalige gerechten en horen ze verhalen over voorouders die de liefde voor eten in gang zette die generatieslang heeft overleefd.