S1, A5: Een van de comedians richt een complete ravage aan met z'n act. Het vijfde uur gaat in en de wanhoop slaat toe. De top comedians raken door hun materiaal heen. En wanneer Philippe en Jeroom merken dat het de comedians onderling niet lukt om elkaar te laten lachen, spelen ze een nieuwe troef. En Tineke laat zich van een zeer onverwachte kant zien.