S1, A4: Mark en Memo bespreken een plan om Thomas te bevrijden. Becky vermoedt niks. Ze is ervan overtuigd dat Mark zich alles verbeeldt. Zijn moeder wil hem laten opnemen in een psychiatrisch ziekenhuis. Kan Mark ontsnappen?