S1, A4: Als Han-na terugkeert en Jong-hyeon zich bij het team voegt, is het speciale onderzoeksteam compleet. Ze stellen een grootschalig onderzoek in naar de dood van Gyeong-il en trekken Min Ju-yeong na. Als ze zich opsplitsen in verschillende teams en hun doelwitten in het nauw drijven, krijgt Han-na haar vaders dossiers.