Fly Me to the Moon
S1, A5: Hachimaki’s team gets a long-awaited vacation on the Moon. Being her first time there, Tanabe is excited. The ferry trip is four days long. Along the way, Hachimaki encounters a girl named Sia, and they bond over spaceships. On the third day of their ferry trip, Hachimaki is caught up in an incident.